Sunday, February 13, 2011

Moi Nädal

Eelmine nädal. See oli päris huvitav nädal. Aga samas ka tavaline nädal. Esiteks, mis mulle kõige kiiremini pähe tuleb, millega ma eelmine nädal tegelesin : kool ! Iga päev koolipäev käisin ilusti koolis. Enda mälu järgi ( ALZEHEIMERI TÕBI ) ma isegi ei hilinend ühtegi tundi.
Nädalavahetusel käisin Tartus Eesti meistrivõistlustel. Alaks oli kuiv sõudmine. Mul läks iseenesest hästi, aga oleks ka paremini minna. ( Ma nüüd uhkeldan enda keskmise kohaga ) F@*k yeah ! Eesti Kahekümnes !!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... tehke järgi ;)
Igatahes, eile , see oli pühapäev, tulin ma linna vanaema juurde. Käisin poes ja õues natuke ning liikusin vanaema/vanaisa juurde. Seal jäin ma jörjekordselt teleka ees magama ja vanaema äratas mu pool 5 hommikul ülesse. Siis ma läksin teki alla ja magasin edasi. Muideks mu vanaema ärkab iga hommik nii vara :O RÄIGE ! Aga tubli :)
Igatahes ma pean nüüd muid asju ka tegema siin tunnis, nii et Dasvidaaania !
Siin ka pilt masinast, millega võistlesime.

1 comment:

  1. Slaidikava võiks paigutada paremasse veergu, üleval võtab see asjatult palju ruumi.

    ReplyDelete